Marketing, PR a společné označení knihoven

Datum: 19. 9. 2016 09:30
Místo konání: Městská knihovna Tábor


Přihláška


Milé kolegyně, milý kolegové, srdečně Vás zveme na workshop >

Marketing, PR a společné označení knihoven

  • Kdy: 19. září 2016 od 9:30 hod. (předpokládané ukončení ve 13 hod.)
  • Kde: Městská knihovna Tábor
  • Lektorka: Mgr. Věra Ondřichová

Lektorka je konzultantka marketingu neziskových organizací. Pracovala v oblasti vnějších vztahů pro Městskou knihovnu v Praze, skauty, rektorát UK. Vyučovala předmět PR pro pracovníky knihoven a muzeí na vyšší odborné škole. Více se o ní můžete dozvědět zde.

Obsah workshopu >

  • Využití řízené komunikace v knihovnách (úvod do problematiky)
  • Příklady dobré praxe z marketingu, jak mohou knihovny smysluplně nabízet své služby (komentované příklady a workshop)
  • Společné označení/brand pro knihovny (workshop a diskuse)

Přihláška na workshop Marketing, PR a společné označení knihoven zde

Pokud byste měli s vyplněním přihlášky problém, pište na adresu dita.folbergerova@mkta.cz, příp. telefonujte na č. 381 200 581 nebo 605 295 433.

Registrovaní účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Účast na workshopu je bezplatná.

Těšíme se na shledanou!

Pořadatelem workshopu je Městská knihovna v Praze.

Workshop je realizován díky finanční podpoře Ministerstva kultury v rámci dotačního programu VISK 1 pro rok 2016 a podpoře Magistrátu hl. m. Prahy



comments powered by Disqus