Čtenářské konto
logo
Jak si založit nebo prodloužit registraci
Hledat v katalogu
Moje čtenářské konto
  • Pro čtenáře
    • KATALOG
    • KATALOG ELEKTRONICKÝCH KNIH
    • Registrace a prodloužení registrace
      • Nová registrace nebo prodloužení registrace / dospělý čtenář
      • Nová registrace nebo prodloužení registrace / dětský čtenář
      • Skupinová legitimace aneb Zmocnění k užívání služeb
    • Ceník služeb
    • Jak se orientovat v katalogu
    • Čtenářské konto a prodlužování výpůjček
    • Objednávková služba
    • Samoobslužné rezervování
    • Návody
      • Jak vytvořit seznamy titulů-štítkování
      • Jak si objednat meziknihovní výpůjčku
      • Jak dát knihovně tip k nákupu publikace
      • Jak stahovat e-knihy od komerčního distributora PalmKnihy
      • Díla nedostupná na trhu. Jak se přihlásit?
      • Jak se prokázat při registraci v knihovně eDokladem?
    • Knižní tipy
  • Oddělení
    • Knihovna pro dospělé
    • Knihovna pro děti a mládež
    • Oddělení doplňování a zpracování fondů
    • Regionální oddělení
    • Pražské Sídliště
    • Sídliště nad Lužnicí
    • Čekanice
    • Náchod
    • Hvězdárna
  • Služby
    • Výpůjční služby
      • Co si v knihovně půjčíte?
      • Elektronické výpůjčky
      • Meziknihovní výpůjční služba
      • Bibliobox
    • Ostatní služby
      • Internet a wi-fi
      • Reprografické služby
      • Rešerše
      • Knihobudky
      • Donášková služba
      • SOS poradenství pro chytré mobily, tablety a PC
      • Tichá studovna pro individuální práci
    • Vyřazené knihy
    • Pronájmy
    • Výstavy
    • Prodej
  • Regionální služby
    • Činnost regionálního oddělení
    • Aktuality z regionu
    • Katalog výměnného fondu
    • Profesionální knihovny v regionu
    • Neprofesionální knihovny v regionu
    • Rozvoz souborů
    • Tiskové zprávy
  • Pořádáme
    • Pro školy
    • Pro děti a mládež
    • Pro veřejnost
    • Pro seniory
    • For foreigners / pro cizince
    • для українців / pro Ukrajince
    • Aktuální kulturní program knihovny
  • Vstupenky
  • O knihovně
    • Základní informace
    • Fotogalerie
    • YouTube
    • Historie
    • Rekonstrukce budovy v Jiráskově ulici
      • Fungování knihovny na Žižkově nám. 10
      • Průběh rekonstrukce budovy v Jiráskově ul.
    • Dokumenty
    • Statistiky
    • Přístupnost webu
    • Povinně zveřejňované informace
    • Osobní údaje a GDPR
  • Témata
    • Digitální gramotnost a digitální služby státu
    • Mediální vzdělávání
      • Téma pozornost
    • Udržitelnost
      • Udržitelnost v roce 2023
    • Mezinárodní spolupráce
      • International Cooperation
  • Kontakty
  1. Home
  2. O knihovně
  3. Dokumenty
  4. Obchodní podmínky pro prodej vstupenek

Obchodní podmínky pro prodej vstupenek

Městská knihovna Tábor
se sídlem Jiráskova 1775/3, Tábor 39002
IČ: 70886334
zapsané v obchodním rejstříku vedeném jako Pr 430 u Krajského soudu v Českých Budějovicích
pro prodej zboží (vstupenek) prostřednictvím online obchodu umístěného na internetové adrese www.knihovnatabor.cz.

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Městská knihovna Tábor, se sídlem Jiráskova 1775/3, Tábor 39002 IČO: 70886334, zapsané v obchodním rejstříku vedeném jako Pr 430 u Krajského soudu v Českých Budějovicích, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adresewww.knihovnatabor.cz (dále jen „webová stránka“).
  2. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při prodeji vstupenek na jakékoliv kulturní, společenské, sportovní či jiné akce (dále jen „Akce”) prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na webové stránce.
  3. Kontaktovat prodejce znamená kontaktovat pověřenou osobu telefonicky na její konkrétní telefonní číslo či e‐mail, jsou‐li kupujícímu známy, nebo na obecný telefon či e‐mail, uvedené v sekci Kontakty na webové stránce.
  4. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodejcem a kupující nákupem vstupenek současně stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že bere výslovně na vědomí, že tyto obchodní podmínky jsou součástí smluvního ujednání mezi jím a prodejcem.

2. Předmět smlouvy

  1. Předmětem smlouvy je závazek prodejce dodat kupujícímu vstupenky na jím zvolenou Akci, a to v počtu požadovaném kupujícím a závazek kupujícího uhradit vstupné za vstupenky.
  2. Kupní smlouva je uzavřena zaplacením vstupného ze strany kupujícího.
  3. Prodejce se zavazuje dodat kupujícímu vstupenky bez zbytečného odkladu po zaplacení vstupného, s tím, že v případě nákupu přes internet budou vstupenky dodány v elektronické podobě na e‐mail zadaný kupujícím. Kupující nemá nárok na dodání vstupenek dříve, než bude uhrazena cena za vstupenku na Akci v plné výši na bankovní účet prodávajícího.
  4. Doručením vstupenek kupujícímu ze strany prodejce jsou veškeré závazky prodejce vyplývající z kupní smlouvy splněny.
  5. Vstupenky nejsou zasílány poštou, a to ani na dobírku.

3. Práva a povinnosti smluvních stran ve vztahu k Akci, na níž jsou vstupenky zakoupeny

  1. Prodávající je pořadatelem jednotlivých Akcí, na které jsou vstupenky prodávány. Nákupem vstupenky na Akci vzniká právní vztah mezi kupujícím a prodávajícím jako pořadatelem této Akce. Prodávající nese odpovědnost za plnění povinností pořadatele akce, které vyplývají ze smluvního vztahu mezi kupujícím a prodávajícím jako pořadatelem Akce.
  2. Kupující se nákupem vstupenky zavazuje dodržovat pravidla stanovená prodávajícím jako pořadatelem Akce. Dále se kupující nákupem vstupenky zavazuje podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce.
  3. Prodávajícímu jako pořadateli každé Akce je vyhrazeno právo na změnu jejího programu, termínu a místa konání. Nákupem vstupenky bere zákazník toto právo prodávajícího jako pořadatele na vědomí.
  4. Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo webovou stránku prodávající neodpovídá.

4. Postup při nákupu vstupenek a platební podmínky

  1. Cena za každou vstupenku je uvedena u každé Akce jednotlivě. U každé Akce jsou uvedeny též případné vedlejší poplatky spojené s nákupem vstupenky.
  2. V případě nákupu vstupenky prostřednictvím webové stránky je platba za vstupenku možná pouze platební kartou, která umožňuje provádět nákupy platební kartou přes internet, nebo bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za případné náklady kupujícího spojené s nákupem vstupenky vyplývající ze smluvního vztahu kupujícího a banky, která kupujícímu vydala platební kartu, případně která vede pro kupujícího bankovní účet, jejichž prostřednictvím provedl kupující úhradu vstupného.
  4. Vstupenky se na dobírku nezasílají.

5. Odstoupení od smlouvy

  1. V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů nemá kupující právo od smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím odstoupit podle ustanovení § 1829 občanského zákoníku (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů), a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je podnikatelem, tedy v tomto případě pořadatelem Akce, poskytováno v určeném termínu.

6. Reklamační řád

  1. Veškeré reklamace vstupenek zakoupených prostřednictvím webových stránek se řídí těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným v tomto článku 6.
  2. Kupující má nárok na vrácení vstupného za vstupenku pouze v níže uvedených případech a za níže uvedených podmínek.
  3. Kupující nemá nárok na výměnu vstupenky. V případě poškození, zničení, ztráty, odcizení či jiného znehodnocení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a kupujícímu nebude poskytnuta náhrada.
  4. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude kupujícímu doručena vstupenka z důvodů spočívajících na straně kupujícího, zejména pak z důvodů, že nebude možné vstupenku kupujícímu doručit na kupujícím zadaný e‐mail (např. přeplněná schránka, spam filtr atp.).
  5. V případě, že kupující neobdržel vstupenku nejpozději do 2 hodin po plném uhrazení vstupného, tj. připsání plné prodejní ceny vstupenky na účet prodávajícího, je povinen neprodleně, nejpozději však do 48 hodin ode dne uplynutí výše uvedené lhůty k doručení vstupenky, kontaktovat prodejce a oznámit mu, že neobdržel uhrazenou vstupenku. Pro tyto účely je kupující povinen sdělit prodejci jméno a e‐mail, které uvedl jako kontaktní, resp. identifikační údaje při nákupu vstupenky. V případě, že prodejce zjistí, že vstupenka skutečně nebyla kupujícímu doručena, bude dále postupováno způsobem uvedeným níže v tomto odst. 5.
    1. Prodejce se zavazuje nejpozději do 24 hodin, nejdéle však 1 hodinu před konáním Akce, zaslat kupujícímu znovu vstupenku na kupujícím zadaný e‐mail,
    2. V případě, že již došlo ke konání Akce, zavazuje se prodejce vrátit kupujícímu uhrazené vstupné, a to nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím.
  6. V případě, že ze strany prodávajícího jako pořadatele dojde k úplnému zrušení Akce, bude kupující, který prodávajícímu poskytl svůj kontakt (e‐mail, telefon, poštovní adresa, fax apod.), prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena. Prodávající neodpovídá kupujícímu za to, že jej nebude možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud kupující obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.
  7. Dojde‐li ze strany prodávajícího jako pořadatele k úplnému zrušení Akce, bude prodávající vracet níže popsaným způsobem vstupné v plném rozsahu.
  8. V případě splnění podmínek pro vrácení vstupného dle odstavce 7 tohoto reklamačního řádu bude vstupné kupujícímu vráceno prostřednictvím platební karty, kterou byla provedena úhrada vstupného, a v případě platby bankovním převodem na bankovní účet, z něhož bylo vstupné zasláno. K vrácení plné ceny vstupného uhrazeného kupujícím dojde nejpodzději do 14 dnů ode dne, kdy došlo ke zrušení Akce.
  9. S Vašimi reklamacemi se obracejte na email reditel@mkta.cz

7. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího z důvodu plnění smluvního vztahu mezi jím a kupujícím ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2017/679 o ochraně osobních údajů, a to v rozsahu, v němž mu je kupující poskytl; v největším možném rozsahu to jsou: jméno, příjmení, e‐mailová adresa, telefonní číslo a číslo bankovního účtu nebo platební karty. Minimální rozsah osobních údajů, který si prodávající vyhrazuje coby podmínku uzavření smlouvy a v němž kupující je povinen své osobní údaje poskytnout, je tvořen těmito osobními údaji: jméno a příjmení, e‐mailová adresa. Číslo bankovního účtu nebo číslo platební karty jsou evidovány bez vazby na ostatní osobní údaje v účetnictví na bankovních výpisech prodávajícího a tyto osobní údaje dále nejsou nijakým způsobem zpracovávány.
  2. Konkrétně se jedná o tyto dílčí účely zpracování osobních údajů:
    1. doručení vstupenky kupujícímu a zasílání informací o změnách u Akcí či vstupenek;
    2. identifikace kupujícího v případě vyřizování reklamací podle reklamačního řádu obsaženého v článku 6.
  3. Kupující zadává své osobní údaje prostřednictvím webových stránek a softwaru Tiketbox. V případě chybně zadaných údajů (např. překlep ve jméně či telefonním čísle) má kupující ve vlastním zájmu povinnost kontaktovat prodávajícího. Prodávající osobní údaje uchovává po dobu nezbytně nutnou, nejdéle však po dobu 12 měsíců, a následně osobní údaje maže. V případě, že si kupující přeje informace smazat dříve, může kontaktovat prodávajícího a zažádat o smazání svých osobních údajů.
  4. Prodávající uchovává po neomezenou dobu e‐mailové adresy všech kupujících a využívá je za účelem zasílání obchodních sdělení týkajících se Akcí. Kupující může již při registraci odkliknout zřetelně vyznačené políčko, že si zasílání obchodních sdělení nepřeje (potom jeho e‐mailová adresa nebude zařazena do mailing listu). Pokud si kupující zasílání obchodních sdělení nepřeje až následně, zruší jejich zasílání jednoduše odpovědí e‐mailem, v němž napíše, že nechce nadále žádná obchodní sdělení dostávat; v takovém případě je jeho e‐mailová adresa dodatečně z mailing listu odstraněna. Kupující také může za účelem vyjádření nesouhlasu se zasíláním obchodních sdělení přímo kontaktovat prodávajícího.
  5. Prodávající si vede statistiky o počtu vstupenek prodaných na jednotlivé Akce v jednotlivých letech. Podkladem pro tyto statistiky slouží osobní údaje kupujících, které jsou však prostřednictvím softwaru Tiketbox plně anonymizovány a není možné z nich zpětně kupující identifikovat.
  6. Na Akcích jsou prodávajícím jako pořadatelem pořizovány snímky a krátké audio‐vizuální záznamy za účelem propagace Akcí na internetu. Prodávající se snaží v rámci fotografování a filmování v maximální možné míře zachovávat soukromí návštěvníků. Jestliže kupující zjistí, že se nachází na některém záběru a je na něm zřetelně rozpoznatelný, může kontaktovat prodávajícího a požadovat, aby dodatečně učinil technická opatření, s jejichž pomoci bude dotčený kupující jako návštěvník anonymizován, a to zejména umělým rozmazáním své podoby.
  7. Kupující je oprávněn obracet se kdykoli s žádostmi nebo stížnosti týkajícími se zpracování jeho osobních údajů na prodávajícího, popř. na Úřad pro ochranu osobních údajů.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Pokud by se ukázalo některé z ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu neplatné či neúčinné, není tím dotčena platnost a účinnost dalších ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu, která jsou oddělitelná od neplatného či neúčinného ustanovení.
  2. Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky.
  3. Veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu a smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí českým právním řádem.

V Táboře dne 3. 6. 2020 vydala Městská knihovna Tábor

Kontaktujte nás

Logo

Dočasná provozovna:
Žižkovo náměstí 10, 390 01 Tábor

Korespondenční adresa:
Jiráskova 1775, 390 01 Tábor

Tel.: 381 200 587
E-mail: knihovna@mkta.cz

Otevírací doba

Knihovna pro dospělé, přízemí (beletrie, naučná, periodika)

POzavřeno
ÚT8:00 - 18:00
ST8:00 - 18:00
ČT8:00 - 18:00
PÁ8:00 - 18:00
SO8:00 - 12:00
NEzavřeno

Knihovna pro děti a mládež, 1.patro

POzavřeno
ÚT8:00 - 18:00
ST12:00 - 18:00
ČT8:00 - 18:00
PÁ12:00 - 18:00
SO8:00 - 12:00
NEzavřeno

Sklad hudební, naučná literatura

POzavřeno
ÚTna vyžádání
STna vyžádání
ČTna vyžádání
PÁna vyžádání
SOna vyžádání
NEzavřeno

Zajímavé odkazy

  • Prohlášení o přístupnosti webu
  • Obchodní podmínky pro prodej vstupenek
  • Hvězdárna Tábor
  • Městský úřad Tábor
  • Visit Tábor
ptejteseknihovny.cz knihovny.cz kudyznudy.cz
Comgate loga platebnich variant
Městská knihovna Tábor, zřizovatel Město Tábor
Ochrana osobních údajů a cookies
eclair design | 2020
logo
Úvod
Pro čtenáře Submenu
KATALOG
KATALOG ELEKTRONICKÝCH KNIH
Registrace a prodloužení registrace Submenu
Nová registrace nebo prodloužení registrace / dospělý čtenář
Nová registrace nebo prodloužení registrace / dětský čtenář
Skupinová legitimace aneb Zmocnění k užívání služeb
Ceník služeb
Jak se orientovat v katalogu
Čtenářské konto a prodlužování výpůjček
Objednávková služba
Samoobslužné rezervování
Návody Submenu
Jak vytvořit seznamy titulů-štítkování
Jak si objednat meziknihovní výpůjčku
Jak dát knihovně tip k nákupu publikace
Jak stahovat e-knihy od komerčního distributora PalmKnihy
Díla nedostupná na trhu. Jak se přihlásit?
Jak se prokázat při registraci v knihovně eDokladem?
Knižní tipy
Oddělení Submenu
Knihovna pro dospělé
Knihovna pro děti a mládež
Oddělení doplňování a zpracování fondů
Regionální oddělení
Pražské Sídliště
Sídliště nad Lužnicí
Čekanice
Náchod
Hvězdárna
Služby Submenu
Výpůjční služby Submenu
Co si v knihovně půjčíte?
Elektronické výpůjčky
Meziknihovní výpůjční služba
Bibliobox
Ostatní služby Submenu
Internet a wi-fi
Reprografické služby
Rešerše
Knihobudky
Donášková služba
SOS poradenství pro chytré mobily, tablety a PC
Tichá studovna pro individuální práci
Vyřazené knihy
Pronájmy
Výstavy
Prodej
Regionální služby Submenu
Činnost regionálního oddělení
Aktuality z regionu
Katalog výměnného fondu
Profesionální knihovny v regionu
Neprofesionální knihovny v regionu
Rozvoz souborů
Tiskové zprávy
Pořádáme Submenu
Pro školy
Pro děti a mládež
Pro veřejnost
Pro seniory
For foreigners / pro cizince
для українців / pro Ukrajince
Aktuální kulturní program knihovny
Vstupenky
O knihovně Submenu
Základní informace
Fotogalerie
YouTube
Historie
Rekonstrukce budovy v Jiráskově ulici Submenu
Fungování knihovny na Žižkově nám. 10
Průběh rekonstrukce budovy v Jiráskově ul.
Dokumenty
Statistiky
Přístupnost webu
Povinně zveřejňované informace
Osobní údaje a GDPR
Témata Submenu
Digitální gramotnost a digitální služby státu
Mediální vzdělávání Submenu
Téma pozornost
Udržitelnost Submenu
Udržitelnost v roce 2023
Mezinárodní spolupráce Submenu
International Cooperation
Kontakty
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci 'Osobní údaje a GDPR'

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies
Vloženo do košíku